Navodila o izvajanju pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
- Prodajalec: KĽUČKA d.o.o., Radoľa 454, 023 36 Radoľa
- Potrošnik: fizična oseba, ki pri sklepanju in izvajanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali druge pridobitne dejavnosti.
1. Pravica do odstopa od pogodbe
Imate pravico odstopiti od te pogodbe brez navedbe razloga v roku 14 dni. Rok za odstop od pogodbe poteče po 14 dneh od dneva, ko ste vi ali določena tretja oseba, ki ni prevoznik, prevzeli blago. Obvestite nas o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe s jasno izjavo.
Za ta namen lahko uporabite Obrazec za odstop od pogodbe, ki je del teh navodil, in ga po izpolnitvi pošljete na e-poštni naslov: klucka@klucka.sk
Če blago pošiljate po pošti, priložite navedeni obrazec v paket.
Rok za odstop od pogodbe je varovan, če pošljete obvestilo o izvajanju pravice do odstopa od pogodbe pred potekom roka za odstop od pogodbe.
2. Posledice odstopa od pogodbe
Po odstopu od pogodbe vam bomo vrnili vsa plačila, ki ste jih opravili v zvezi s sklenitvijo pogodbe, zlasti kupnino vključno s stroški dostave blaga k vam.
To se ne nanaša na dodatne stroške, če ste izbrali drug način dostave, kot je najcenejši običajni način dostave, ki ga ponujamo. Plačila vam bodo vrnjena brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva prejema vašega obvestila o odstopu od te pogodbe. Vračilo bo izvedeno na enak način, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če ste izrecno sprejeli drug način plačila, in sicer brez dodatnih stroškov.
Plačilo za kupljeno blago vam bo vrnjeno šele po prejemu vrnjenega blaga na naš naslov ali po predložitvi dokazila o vrnitvi blaga nazaj, kar nastopi prej.
3. Način vračila blaga
Blago lahko pošljete na naslov: KĽUČKA d.o.o., Kukučínova 29, 022 01 Čadca
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Kupljenega blaga naj kupec-potrošnik vrne nepoškodovanega, s celotno dokumentacijo, čisto, po možnosti v originalni embalaži, v stanju in vrednosti, v katerem je blago prevzel. Če vrne blago nepopolno ali poškodovano, lahko prodajalec zmanjša vrnjeni kupnini ustrezni znesek (v skladu z zakonom).
4. Poškodovano blago
Potrošnik je odgovoren za morebitno zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z njim na drugačen način, kot je potreben za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
-
a) Pri dostavi s prevoznikom:
Kupec je dolžan takoj pri prevzemu skupaj s prevoznikom preveriti stanje pošiljke (število paketov, morebitne poškodbe paketa) glede na priloženi prevozni list. Kupec ima pravico zavrniti prevzem nepopolne ali poškodovane pošiljke.
DHL: Blago je v celoti zavarovano, vendar je treba preveriti ob prevzemu od prevoznika. Reklamacije DHL priznava v treh delovnih dneh. Če je paket vidno poškodovan, blaga od prevoznika ne prevzemite in nas obvestite po elektronski pošti. Če ugotovite poškodbo vsebine pošiljke kasneje, nas obvestite po e-pošti. Enako velja za ostale prevoznike.
b) Osebni prevzem na lokaciji:
Kupec je dolžan preveriti blago takoj po prevzemu. Vsako poškodovanje blaga ali nepopolnost embalaže je treba prijaviti. Poškodbe blaga, ki niso bile očitne vidne ob prevzemu, je treba prijaviti po elektronski pošti ali prek spletne trgovine v razdelku za stik – kontaktirajte nas prek spletnega obrazca, najkasneje na dan prevzema. Kasnejše reklamacije poškodb blaga ne bodo priznane.5. Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je:
- izvajanje storitve, če se je izvajanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno poučen, da s tem soglasjem izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolni izvedbi storitve ter če je bila storitev v celoti izvedena
- prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga izdelanega po meri ali blaga, ki je bilo izrecno naročeno za enega potrošnika
Obrazec za odstop od kupne pogodbe
V primeru, da želite odstopiti od pogodbe, vas prosimo, da izpolnite in pošljete ta obrazec: Obrazec za odstop od kupne pogodbe.